Besokare

lördag 1 december 2012

Blaha

Så jag kom iväg imorse för att se Axel spela fiol. Han var riktigt duktig, stor skillnad sen han började spela. Dock var det en kort spelning, typ en kvart kanske så jag följde med familjen hem lite snabbt efteråt. Sen hem, byta om och till jobbet. Blev ingen träning idag heller utan fick hjälpa kunder och ta upp massa kläder från lagret. Imorgon ska jag vara på herravdelningen, blir spännande. Kanske möter någon fräsch, haha.

Just nu kollar jag Scary Movie, vet inte hur många år sen det var jag såg den. Minns att jag såg den på bio, tror det var med Rasmus och Emma. Fattade ju inte så mycket på den tiden utan tyckte filmen var hysteriskt rolig, skrattade inte lika mycket ikväll. Känns ju nästan sorgligt att växa upp.

Nu ska jag sova

Inga kommentarer: