Besokare

tisdag 18 december 2012

18/12/2012

Dagen har kommit och gått och jag är ett år äldre men kanske inte så mycket visare. Blev väckt imorse av den sämsta version av "Ja må hon leva" som jag någonsin hört men å andra sidan så förstod jag i vilket fall vilken sång det var vilket inte är helt fel. Engelsmän och svenska går inte alltid ihop så bra.

Hursom, efter att ha vaknat och duschat så gick jag och köpte linser (Sautan vad dyrt!) och dom ingredienserna jag saknade för pepparkakor. Sen gick jag hem, gjorde degen och efter det var det dags för att gå till jobbet. Satt inne på skolagret i fyra timmar och förberedde för rean, aptråkigt! Imorgon är jag tillbaka på herravdelningen vilket jag är tacksam för.

Kvällen har varit lugn den med, inget särskilt har hänt utan jag har bara känt mig sjukt trött så det blir väl tidigt i säng ikväll. Ska bara diska först.....

Trött gamling

Inga kommentarer: