Besokare

onsdag 5 december 2012

5/12/2012

Jag har blivit besatt av att kolla på Misfits. Ny favoritserie, ganska störd och orealistisk men ändå så jävla bra. Plus att jag är ganska kär i Robert Sheehan, han gör allting ganska mycket bättre.

Annars har jag inte gjort mycket idag. En liten runda på stan för att kolla upp lite grejer, släppt in lite löst folk i huset och gjort bort mig litegrann. Gjort en mental lista på alla miljoner grejer jag vill köpa för hemmet men inte har råd med. Försökt bestämma mig för hur länge jag kan gå med dom kontaktlinserna jag har i nu eftersom jag inte har råd att köpa nya. Gnällgnällgnäll om pengar. Jag vet. Det är det de är. Imorgon ska jag försöka tvätta om inte grannarna hinner före till tvättstugan.


Jag vill ha honom!! Tog bilden från wikipedia..

Inga kommentarer: