Besokare

måndag 17 december 2012

Asfdgds

Okej, jag måste göra en checklista åt mig själv med saker jag måste göra innan torsdag kväll. Och genom att sätta den här så att mamma och dom få andra i min familj som läser, alla mina tusentals läsare ser den, får jag mer press på mig själv att få skiten gjord. Here we go

  • STÄDA!
  • Göra pepparkaksdeg
  • Baka pepparkakor
  • Gå och försöka få en ny burköppnare eftersom min andra gick sönder
  • Köpa klart julklappar
  • Slå in Karins present
  • Skicka lite internationella julkort alldeles för sent
  • Jobba varje eftermiddag
  • Raka benen
  • Stryka
  • Gå och simma plus adressändra när jag ändå är där
  • Inte vara för bitter att jag spenderar min födelsedag ensam hemma/nere i lagret på jobbet
  • Julpynta


Har antagligen glömt massa saker. Fast bara genom att kolla på listan får jag ångest och inser att jag inte kommer hinna med hälften. Underbart!

1 kommentar:

Mamma sa...

Ditt födelsedagfirande tar vi igen när vi kommer <3 du kan skippa att raka benen dom tittar vi inte på i alla fall ;-) kram