Besokare

lördag 8 december 2012

8/12/2012

Jag är galet trött just nu men inte på lika dåligt humör som igår. Alltid något.

Jobbade mellan 2 och 6 idag, herravdelningen igen. Det blir en jävla massa stela leenden när man försöker hjälpa folk men förhoppningsvis ska vi fortsätta med träningen imorgon blev det sagt. Efter jobbet så gick jag till Pizza Express där jag mötte Jensen, Helena, barnen, Jensens syster som är på besök och min ersättare. Så vi käkade middag även om jag inte kände mig som mycket till sällskap, fast det märktes nog inte där jag satt i hörnet. Flirtade lite med servitören, samma kille som brukar vara där. Jag tror han glömmer mig varje gång, så jag känner mig inte så speciell när han flirtar längre.

Nu ska jag kolla på X-factor finalen och hoppas på att inte somna. Känner mig gammal

Hello Love, can I help you with anything?

Inga kommentarer: