Besokare

söndag 3 januari 2010

100103

Är fortfarande amazing här. Imorgon börjar jag jobba på riktigt också när både Jensen och Helena ska jobba. Får hoppas på att det går bra med barnen. Har bio på tisdag att hota dom med.

Helgen har varit bra. Igår så var jag och Helena inne i St.Helier och kollade lite på rean. Jag tänkte åka in på torsdag igen för att göra av med lite pengar och lära mig att hitta. Hittade en 5punds-sedel på gatan också, inte helt fel det.
Igår kväll kollade vi på Public Enemies, jag och Jensen och han tyckte den var bra. ALLA tycker den är bra. Jag älskar den litegranna.
Kom i säng först vid 3 iallafall. Dog då

Idag har vi varit ute med hunden (Bailey) och jag har fått tips på lite vägar som jag kan gå med honom. Heja motion!
Annars har det varit en soft dag. Käkade mince-pie till dessert ikväll och det var spännande. Kanske inte för er som läser det här men för mig var det spännande.


Nej, jag börjar bli äckligt trött och imorgon ska jag upp tidigt.

SO LONG!

1 kommentar:

karin sa...

Simon tyckte inte om den =P