Besokare

tisdag 26 januari 2010

Tisdag

Oh shit, vad dagarna går fort

Lördagkvällen blev grym, åkte hem vid halv 2 på natten dock eftersom jag fick en jävlig huvudvärk och inte hade tabletter med mig. Men värt ändå. Dessutom lyckades jag förklara vägen hem för taxichauffören, häftigt.

I söndags hasade jag väl runt mest. Mådde bra men kände mig ruskigt lat. På kvällen blev vi bjudna på Pizza Express av Jensen som jobbat hela helgen och jag blev skapligt charmad av den italienska servitören. Osis för honom att det inte var jag som betalade och därmed skulle gett dricksen. Hah

Igår var det vardag och dags för jobb. Barnen var helt okej, lite sega med maten bara. Deras gamla Au Pair, Ida, kom på middag. Kul att se hur glada barnen blev, jag kände mig bortglömd. Skämt åsido, kvällen var riktigt trevlig.

Idag åkte jag in till St:Helier vid lunchtid för att fixa linser (och optiker), social securitynumber (så jag kan få sjukvårdsförmånerna eller något sånt om ett halvår) och bankkonto. Fast fick tid för ett möte nästa vecka så det blir väl då.
Barnen var trötta som f*n när jag hämtade dom så det har varit en intensiv eftermiddag med blod, tårar och hundspyor. Trevligt va? Haha

Nu är det kväll och jag är ledig! WOHO!

1 kommentar:

Mamma sa...

Låter som en spännande dag, men hundspyorna klarar jag mig utan. Kram