Besokare

fredag 1 januari 2010

Lista

För att jag äääääääääälskar listor. Eller kanske inte. Men skitsamma, det är kul




2009
Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Hmm. Antagligen.. Jag..handlade på systemet
Vilka länder besökte du?
England und Danmark
Är det något du saknade år 2009 som du vill ha år 2010?
Min vikt jag hade 2007?
De stunder från år 2009 kommer du alltid att minnas?
Mötley Crüe - Home Sweet Home i KBhallen. Den känslan är oförglömlig. Sen sämre stunder, bl.a Hammarbys deprimerande spel. :(
Vad var din största framgång 2009?
Att jag äntligen bestämde mig för att ta tag i mitt liv.
Största misstaget?
Det försöker jag fortfarande förtränga
Vad spenderade du mest pengar på?
No idea. Mat skulle jag tro
Gjorde någonting dig riktigt glad?
Mötley Crüe
Gjorde någonting dig riktigt ledsen?
Att det var tvunget till att ta slut med Henke
Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
Home Sweet Home
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Vet inte faktiskt
Vad önskar du att du gjort mer?
Sparat pengar. Levt mitt liv
Vad önskar du att du gjort mindre?
Idiotiska saker
Något du önskade dig och fick?
Jobbet
Något du önskade dig men inte fick?
Nja. Tror inte det
Vem saknade du?
Alltid Morfar R.
Årets musikupptäckt:
Mötley Crüe. Eller jag visste om dom sen tidigare men i år blev intresset ordentligt
Årets film:
Inglorius Basterds
Årets album:
Saints of Los Angeles
Årets livekonsert:
Crüefest

Sammanfattning:
Suger att det tog slut med Henke. Dock var det nog nödvändigt för mitt livs skull. Hoppas bara att vi förblir vänner. Jätteskönt att jag fick AuPair-jobbet här. Familjen är så mycket bättre än väntat

Nästa år skall jag:
Tänka på mig själv och mina nära och kära. Leva mitt liv.

Inga kommentarer: