Besokare

torsdag 28 januari 2010

EN MÅNAD!

Ah. Jag är snuvig som fan. Illa.

Annars är det bra. Idag har jag varit här en månad exakt. Galet. Tiden har gått så vansinnigt fort och än har jag inte fått hemlängtan. Peppar peppar

Igår bakade jag och barnen pepparkakor. Dom tyckte det var kul och vi lär baka fler gånger. Nästa gång blir väl antagligen på deras "sportlov"så man har lite tid på sig. Igår blev det så himla stressigt med att komma hem, baka och sen se till att middagen inte blev för sen. Men jag tror vi lyckades rätt bra faktiskt. Skönt det.

På kvällen åkte jag in till stan, gick på bio med Hanna. Såg på Did you hear about the Morgans. Helt okej film, den hade sina roliga ställen. Sen att vi gick två för en var ju inte helt fel. Typ 40 kronor var för en biobiljett. Tog bussen hem och när jag kom av den så regnade det. Jippie för att gå ca 1,6 km i regn. Och mörker, dom är värdelösa med gatlyktor här.

På lördag (kväll) ska jag vara barnvakt. Hoppas barnen accepterar att det är jag som nattar dom. Det blir spännande att se.

Nu ska jag äta lax!

Jag och dagens andra kopp te! Och klockan är inte ens 1! Fy för brittiska ovanor

Inga kommentarer: