Besokare

fredag 15 januari 2010

Friday

Dagarna rullar på. Gårdagen blev skapligt jobbig när mamma ringde och berättade att morbror Rune hade dött. Men det var väl bara att försöka inse att han varit sjuk så länge så att det bara måste ha varit lite av en lättnad för honom på sätt och vis.

Så gårdagen var rätt tom eller vad man ska säga. Orkade inte ens bråka på barnen när dom fjantade sig vid matbordet. Det märks att dom börjar testa gränserna med mig nu. Idag känner jag mig lite piggare så då får jag väl se till att dom slutar krångla och lär sig att lyssna på mig. Inte för att dom är jättebråkiga eller något, överlag är dom riktigt mysiga. Men man blir bara trött när dom försöker få sin vilja fram genom att gapa. Fast idag kan jag muta dom med Jelly så att dom uppför sig. Haha

Snart har jag varit här i tre veckor, sjukt att tiden går så fort. Vädret börjar bli bättre också så det är man tacksam för.

Idag är det fredag i alla fall. Det gillas. Jag ska dammsuga och torka golvet på nedervåningen och sen ska jag hämta barnen och underhålla dom fram till 6tiden ikväll. Sen är jag ledig hela helgen! Oh joy. Typ

Haha

3 kommentarer:

Unknown sa...

Jag beklagar verkligen sorgen. Men som du sa: om han har varit sjuk så är det kanske ändå en lättnad, på ett sätt.

Kram på dig <3

Hehe, testande ungar är underbart härligt! Tur att det går över efter ett tag.

Tre veckor. Ojoj. Tiden har till och med gått fort här!

Många många kramar!!

lisa sa...

Låter som du har det bra där borta i alla fall! :)

Unknown sa...

Joacim pussade lite för länge och lite för...sugande på min panna så det bidde ett rött märke :p