Besokare

tisdag 12 januari 2010

Tisdag!

Åh. Snö.

Vaknade nervös som satan imorse eftersom det var snack om att skolorna skulle vara stängda idag pga att det var risk för snö. Ingen snö fanns dock och skolan var inte stängd. Hurray! Lämnade barnen där och åkte in till StHelier. Köpte underkläder. Och tights så jag slutar frysa så jävla mycket. Orkade dock inte kolla mer efter andra kläder. Blir väl på lördag istället. Hoho vilken ovan känsla det är att ha pengar. Måste komma ihåg att lägga undan lite bara.

Behöver kolla upp en frisör också. Sådär helt apropå ingenting

Hursomhelst, kom hem från stan vid 12. Gick ut med Bailey och jag tror jag dog. Jag tror det blåste isbitar. Eller i alla fall isvindar. Fyfan! Så jag gick in, tog en dusch, somnade och när jag vaknade och skulle hämta barnen så snöade det. Lycka. Eller inte.
Vi fick skjuts i alla fall, Jensen var bäst och hämtade mig så vi kunde hämta barnen med bilen. Turturtur.

Får se hur det är med skolan imorgon, förhoppningsvis är den öppen men chansen känns liten. Vi får väl roa oss här hemma i annat fall.

Jag trivs så brabrabra!

2 kommentarer:

pappa sa...

Det låter Wunderbar!

Jennie sa...

Jag bor precis i utkanten av St helier, vid First tower. Så det är ganska lagom. Har två små killar på 4 och 7 år. :)

Du är ju i Idas gamla familj. Nu har jag koll! Trivs du bra?