Besokare

måndag 11 januari 2010

MÅNDAG!

Jag fryser. Det är kallt som satan just nu. I huset alltså. Fast vad hade jag väntat mig av ett engelskt hus? Snart är det sommar.

Ny vecka nu. Om ett par timmar har jag varit här på Jersey i exakt två veckor. Tiden bara flyger förbi. Härligt det.

Igår var vi till "Lionpark" eller något sånt. Barnen sprang runt lite men det var väl inte så mycket nu när det är kallt. Blir ett bra ställe att ta dom till i sommar när dom är lediga.

Just nu är dom i skolan. Hämtar dom om en och en halv timme och sen ska vi väl fördriva tiden med mat och rita. Något kommer vi nog på. Jag ska försöka få igång tvättmaskinen snart, börjar bli lite kris på underkläder. Inte bra.
Skåda min nya märkeströja då liksom. I övrigt tror jag det där blir min nya psycho-pose.

HAHA

1 kommentar:

Unknown sa...

Så du klagar på kylan ;) Här är det varmt när det är -7!

Tröjan var kanonfin!

Vad gör du på dagarna? Kollar på Big Bang Theory kanske?

Kram!!