Besokare

torsdag 7 januari 2010

Torsdag!

Idag är det nog nästan 2 cm snö och skolan är fortfarande stängd. Härligt UK. Fast man ska väl vara tacksam för att man är på Jersey, det är ännu värre på den stora ön (England).

Så barnen är hemma idag med och Jensen och Helena jobbar. Just nu leker dom med Play Doh och tidigare var dom ute. Jag var det inte. Fryser jävligt mycket. Mamma, skicka gärna ett care-package så snart som möjligt med mina vantar. Fast när jag väl får dom lär det ju bli varmt. Blöh. Skulle ha tagit med mig vinterskorna också inser jag ju nu i efterhand. Men jag var ju inte helt dum heller, det här är första gången på många år det är så här jävla kallt. (Minus 2, haha)

Snart är det väl dags att ge mig ut i kylan med hunden. Relationen med den börjar bättras i alla fall, han äntligen börjat lyssna på mig. Hallelujah! Haha

Jag ska nog äta frukost snart. Och längta till sommaren. Och hålla koll på dom söta barnen. Ja, så länge jag inte vet vad jag vill jobba med är det här nog ett av dom bättre jobben man kan ha. Tycker jag

Jag tog bilden i lördags. Då var det inte kallt.

1 kommentar:

Jennie sa...

Hej hallå!
Ser att du jobbar på Jersey - jag med. Finns en hel del svenskar här faktiskt!

Trivs du bra?