Besokare

fredag 22 januari 2010

Fredag!

Wow. Nyss var det måndag och nu är det fredag. Jag hänger inte alls med i dagarna.

Veckan har gått bra, några mindre bråk och diskussioner har varit men barnen är ju faktiskt riktigt mysiga och snälla överlag. (Jag hatar det där ordet.)

Igår blev det äntligen dags för att träffa en del tjejer som finns här på ön, först på förmiddagen träffade jag Hanna som jag har mailat med ett tag och efter det jag slutat på kvällen så åkte jag in till St.Helier och träffade tre tjejer till plus Hanna. En av tjejerna är "min" familjs gamla Au Pair så det var lite kul och träffa henne. Då kan man prata om barnen. Haha. Man känner sig som en tråkig förälder nästan när man sitter och säger att "idag gjorde barnen si och så". Härligt.

Ikväll ska vi och bowla, får se hur det går. Förhoppningsvis är jag bra.

Fick äntligen paketet mamma skickade. Skönt att se att det var helt och ingen hade snott mina oanvända kläder. Haha

Så idag har jag varit duktig och dammsugit också. Torkade inte golvet dock, av någon anledning gick tiden galet fort så helt plötsligt var jag och hämtade barnen. Barnen som leker snällt nu eftersom jag mutar med en chokladbit efter maten om dom uppför sig. Mutorna är mina nya bästa vänner tror jag. Hehe

Nej, dags att laga mat!

Byebaj

2 kommentarer:

karin sa...

Du behöver ju inte göra din bowlingsegerdans =P

Mamma sa...

Men så har vi ju inte uppfostrat er!!