Besokare

lördag 30 januari 2010

Lördag

Okej. Barnen är i säng, tänder är borstade och sagor lästa. Nu flyger jag upp ur soffan för minsta lilla ljud där uppifrån. Bra. Lär ju inte kunna slappna av förens Helena och Jensen är hemma. Har en pizza som ska in i ugnen och så har jag hyrt någon film med Edward Norton och Colin Farrell. Borde bli en bra kväll.

Annars mår jag okej. Förkylningen verkar gå över och jag nyser inte var femte minut längre.

Hade världens jävla killer-huvudvärk tidigare (nu nös jag två gånger bara för jag skrev sådär) idag och det var inte kul att vandra runt i stan då. Människor överallt och barn som bråkar. Jippie.

Nu har jag tappat tråden här. Visserligen fanns det väl ingen direkt tråd men ändå.

Whatever lixom

1 kommentar:

Synnöve sa...

Verkar ju gått bra med barnvaktandet=) skönt o höra att du är bättre i förkylningen.
Kram mamma