Besokare

tisdag 5 januari 2010

Tisdag

Yes

Jag trivs fortfarande!

Idag har vi varit på bio. Alvin and the chipmunks 2 och jag tror jag skrattade mer än barnen. Pinsamt Matilda. Det gick i alla fall bra att åka buss med dom och så, det är skönt. Var rätt orolig för det innan.
Det börjar också bli kallt nu, minus 2 idag. Illa. Förfryser snart efter man har varit bortskämd med 8plus typ senaste veckan.

Imorgon börjar barnen skolan så då börjar väl mina rutiner sätta igång lite. Dock kommer jag ha hjälp av Jensen imorgon eftersom han ska presentera mig för lärarna och så men ändå. Är nog tur det med.

Annars leker livet och jag har ingen hemlängtan heller. Jävligt skönt. Det kommer väl så småningom men jag är tacksam så länge jag slipper det. Om ett par veckor kommer en annan tjej hit till ön också som ska vara Au Pair så då får jag sällskap. WIE

Borde kanske sova nu om jag ska kunna vara vaken imorgon bitti

1 kommentar:

Kickelina sa...

Hoppas du kunde vakna i morse=)Ajaj -2 här är det -25 fast solen skiner i alla fall.
Skönt o höra att du trivs så bra, Ska hälsa från Berit D. hon tycker det är superbra att du trivs där, hon vill nog åka o hälsa på dig.
Igår fyllde hon 60 men ville inte firas så jag skickade bara ett sms till henne. Nu ska jag käka frukost. Ha det bra kram mamma.