Besokare

torsdag 3 januari 2013

NYTT ÅR!

Jag ber tusen gånger om ursäkt för den icke-existerande dåliga uppdateringen dom senaste veckorna men jag skyller på att 95 procent av min läsarkrets har varit här halva den tiden och den resterande halvan så firade jag nyår och jobbade en massa så därför har det inte blivit något skrivet.

Såå, la familia var som sagt här, var riktigt härligt att träffa dom alla igen även om vi inte kom ut från stan direkt utöver dom gångerna vi åkte ut och hälsade på min andra familj typ. Vi åt massa mat, kollade på rugby, blev fulla och hade trevligt överlag. På julafton åt jag och syskonen skaldjursplatå vilket var ganska mäktigt men jag vet inte om jag kommer göra om det. Jag föredrar en blodig köttbit.
Efter dom åkte hem för en vecka sen så hade jag tre dagars jobb, var ledig i söndags så jag spenderade den dagen med att sova och tvätta. Nyårsafton shoppade jag lite och sen åkte jag ut till Grouville och spenderade kvällen med barnen, Jensen, Helena och Felicia. Stannade där under gårdagen också och åkte hem imorse. Ganska så trevligt

Tråkig uppdatering men nu ska jag väl försöka skärpa mig och bli lite bättre här. Efter morgondagen är jag utan jobb igen så..blahablaha gnällgnäll
Julmiddag!


Inga kommentarer: