Besokare

söndag 22 februari 2009

Blah

Har varit en riktigt jävlig dag idag, humöret har åkt upp och ner hela jävla tiden. Vissa dagar önskar jag att jag bor ensam och idag var en sån dag.
Att jag dessutom började dagen med att smälla in huvudet riktigt hårt i väggen hjälper inte heller. Har en skaplig bula mitt på huvudet nu. Kul att borsta håret? Nej

Just nu har jag (vi) kyckling i ugnen som jag själv marinerat. Blir spännande att se ifall det blir ätbart. Ikväll tänker jag bara ta det lugnt och tjura ifall det blir det jag känner för. Så det så!

Jag är vansinnigt sugen på lakritsglass just nu. Typ turkisk peppar-glass. Nu ångrar jag nästan att jag inte sprang ut och köpte det när glassbilshelvetet ändå åkte omkring här utanför för någon timme sen och gjorde min huvudvärk värre. Men jag får väl klara mig utan. Vi har ju hjortronglass i kylen. Jippie. Hah


Förresten har jag upptäckt att jag sett för mycket på rederiet senaste dagarna. Har börjat drömma om skiten. Vet inte riktigt vad det är jag drömmer men jag vet att det har med rederiet att göra. Kanske är det mardrömmar om att Henke ska skaffa sig en mustasch a la intendenten Björn, även känd som Krister Henriksson. Fan vad sliskig han känns i rederiet!Äckliga mustasch!

1 kommentar:

Kickelina sa...

Mmm hjortron glass är mumsig, men det är även saltlakritsglass:D
Hoppas maten blir bra och att ditt humör blir roligare. Kramissar mammsen