Besokare

tisdag 3 februari 2009

Blaha

Fick sällskap av Sophie imorse när jag skulle lämna ungarna. Dock fick jag gå in själv med dom i skolan. Gick ganska bra om man bortser från att Isaac blev sur bara för att han inte fick vara ute men Jacob fick det.

Mötte en svensk på vägen hem från skolan som reagerade på min Hammarbymössa. Nu i efterhand inser jag att det var lite dumt att jag inte tog mer kontakt med honom. Man vill ju umgås med så många landsmän som man bara kan och att han sen känner igen Hammarbykransen är ju ännu större anledning till att ta kontakt. Gah. Får väl se om jag möter honom igen.

Här hemma har jag sovit lite till eftersom sömnen blev dålig inatt. Dels vaknade jag vid 1-tiden och var vaken en halvtimme typ och sen så hade jag mardrömmar också. Blä
Sen har jag städat pojkarnas rum också, ska dammsuga där snart. Mina föräldrar kan vara stolta. Och Henke. Jag tror inte att han har sett mig dammsuga en endaste gång och då har vi ändå varit tillsammans i ett och ett halvt år nästan. Hah

Så är livet. Nu ska jag väl släpa mig upp från golvet och göra lite nytta.

3 kommentarer:

Kickelina sa...

Jag blir såå stolt så. Kramis på dig

Anonym sa...

har du inte dammsugit en enda gång under tiden du och henke har vart ihop?!! WOW då har man ju skills.
/karin

Anonym sa...

Haha ja jag e glad att jag hittat en svensk tjej å umgås me så ^^ hehe snacka om att va insnöad på Sveige ;) hehe men man känner sig iaf lit emindre ensam ^^ Hoppas du hittar fler du kan umgås me :)