Besokare

fredag 6 februari 2009

Fredag!

Nu har jag städat hela köket, gjort rent spisarna så gott jag kan och dammat av det mesta. Vid 3 är det dags att gå och hämta pojkarna, sen laga pannkakor och umgås med dom i ett par timmar och sen är det helg! Ska bli så jävla skönt.

Pojkarna betedde sig riktigt bra imorse när vi skulle gå till skolan och det var tur det. Inatt har det snöat ca 2 dm snö här och den skiten höll på att smälta imorse.Isaac fick sitta i vagnen och det var inte så lätt att få fram den i all jävla blötsnö. Med mensvärk blev det också dubbelt så jävla drygt att skjuta på vagnen.
Förhoppningsvis har det mesta av snön smält undan nu iallafall så det blir lättare att hämta hem pojkarna.

Har sovit riktigt dåligt flera nätter i rad nu. Har mörka ringar runt ögonen och känner mig inte alls pigg. Ändå går jag och lägger mig i tid men sen vaknar jag runt 1 och sen somnar om och vaknar flera gånger till under natten. Börjar tröttna på det.
Saknar att sova med Henke.

1 kommentar:

Anonym sa...

Vi får sova extra mycket tillsammans nästa gång vi har möjlighet..