Besokare

söndag 1 februari 2009

Söndag

Whawha
Idag har jag lite hemlängtan faktiskt. Lite. Saknar att kramas med Henke. Blä!

Annars så har vi varit in till centrum idag. Visade sig att den vägen jag tog i fredags var en rätt rejäl omväg. Hah. Men nu har jag lärt mig det till nästa gång. Inne i centrum var det svinkallt så vi försökte hålla oss inomhus så mycket som möjligt. Vi var till en leksaksbutik där pojkarna köpte varsin grej och sen köpte vi en digitalbox till min tv.
Vi käkade ute också, på något asiatiskt ställe med ett roligt namn.

Resten av dagen vet jag inte om det händer något särskilt, får väl se. Jag är extremt trött just nu iallafall. Imorgon börjar jag på riktigt. Woho

1 kommentar:

Anonym sa...

Hemlängtan kommer och går, svår att styra över, känns konstigt med dig därborta också, men du verkar ju ha det kul och bra där ändå. På tal om kallt var det förresten -12 här i morse. Skickar med en länk till en artikel i Expressen om Jessica, http://www.expressen.se/halsa/1.1448799/jag-fick-en-stroke. Ha det så bra/kram pappa