Besokare

fredag 20 februari 2009

Fredag

Henke är hemma. Inte för att han är sjuk utan för att han kom hem strax innan 1 med en kasse med mat från Kajsas. Den söta pojken hade tänkt att överaska mig men när jag började yra om att gå och köpa lunch på Waynes när vi pratade på msn strax efter 12 fick han säga att han skulle hem. Men det är tanken som räknas. Han är lite bitter visserligen för att jag förstörde hans planer men det är så livet är.

Inte för att han är så mycket till sällskap. Han sitter och äter sin negerboll och jobbar. Andas sådär irriterande genom näsan. Typ som när man är hemma hos mamma och pappa och äter middag. Det är alltid någon som ska andas genom näsan så jag blir störd när jag äter. Fast just nu äter jag inte men likväl stör det mig.

Apropå mamma och pappa har jag lust att åka hem dit. Men jag ska försöka klara mig en månad utan dom. Tycker dom kan komma hit. Eller min syster borde ha gjort det iallafall. Hon har ju lov. Men nejnej, strunta i Matilda. Hon är dum och flyttar ner till den konstigare delen av Sverige.

Nu ska jag göra något vettigt. Eller så ska jag spela tetris. Eller The Sims. Lite nostalgi sådär.

1 kommentar:

Anonym sa...

Har du köpt tetris till wii nu? sålänge du inte spelar betabet ;) Kram på dig!!!