Besokare

tisdag 24 februari 2009

Tisdag

Ny dag, nya storslagna planer.

Eller inte storslagna kanske. En jobbansökan ska lämnas in och jag ska diska. Och torka golvet i badrummet. Dom två senare sakerna skulle jag egentligen gjort igår men pga den förbannade huvudvärken fick jag ingenting gjort då. Så det får göras idag istället.

Sov nästan 12 timmar inatt. 11 timmar för att vara korrekt. Fan vad skönt det var. Drömde om att vi skulle till Thailand. Vi satt på flyget. Av någon jävla anledning hade jag ett piano i handbagaget. Härligt eftersom jag inte kan spela. Fast kanske ett tecken om att jag borde lära mig? Kanske ska ta hit keyboarden jag har hemma hos mamma och pappa? Eller inte. Eller kanske.

Det är snack om att kronprinsessan och daniel ska gå ut med sin förlovning idag. Aftonbladet verkar vara riktigt säkra. Fan vad jag skulle skratta om det nu inte blir så. Dom får smyga in nya stora rubriker om något helt annat och sen försöka glömma det här så fort som möjligt. Men nu blir det säkert så att dom har/ska förlova(t) sig bara för att jag inte ska få skratta åt tidningarna som har fel.
Tråkigt.

Nu ska det diskas!

1 kommentar:

Anonym sa...

vettu!? vikariebanken ringde till mig och talade in på telefonsvararen! :D:D Hon ska ringa upp igen så ska jag dit på möte. sen är det bara att hoppas på att det finns en massa vikariejobb de dagar jag kan ^^) Har ni vikariebank i kommunen? kramar i massor!!!!! Jag orkar inte kommentera allt jag missat i veckan- kanske är förståeligt? Men jag läser i alla fall. Hade "bara" 79 nya inlägg att titta på ;) Kram igen!!