Besokare

torsdag 26 februari 2009

Torsdag

Idag är inte som alla andra dagar! Idag var jag uppe ur sängen innan 9!
Varför?
För att jag var vänlig nog att göra Mr. Cleverhead, a.k.a Henke sällskap till sjukhuset. Kändes läskigt att inse att jag faktiskt kan vara pigg vid 8tiden på morgonen. Men vad är meningen med att gå upp om man inte har något att göra? Det är en bra fråga tycker jag.

Såå. Dagen har inte mycket mer intressant att erbjuda. Ikväll ska vi storhandla. Jag har lyckats tvinga med Henke men det innebar också att muta honom med Lost. Sega serie. Eller jag ska inte säga något. Jag har inte sett ett enda avsnitt.

Jag överväger att gå och lägga mig en stund nu. Finns ingenting att göra om jag är vaken. Såvida jag inte städar då. Men så deprimerad känner jag mig inte än. Städa kan jag göra i eftermiddag. Så det så!

Inga kommentarer: