Besokare

fredag 27 februari 2009

Fredag

Är en skön dag idag. Vaknade vid 9 eftersom jag satt larm då och otroligt nog undvek jag att somna om och jag lyckades komma ur sängen. Känner mig fortfarande pigg dessutom så jag kanske kan köra på hela dagen utan att somna. Fast klarar jag det kommer jag antagligen däcka vid 11tiden ikväll.

Lyckades komma iväg och storhandla igår också. Vi lyckades köpa grönsaker för 200 kr så nu kan man känna sig nyttig. Hah

Dagens planer är väl att städa nu när jag för en gångs skull känner mig pigg. Kanske går till vårdcentralen också. Men såna obehagligheter föredrar jag att skjuta upp. Så det lär väl bli gjort om ett par veckor först.
Måste slänga ner lite handdukar i badkaret också och tvätta dom. Vi hade tydligen glömt lite grejer som hade behövts hängas på tork i lördags. Det är illa.

Inga kommentarer: