Besokare

fredag 13 februari 2009

Fredag den 13e

Idag är det fredagen den 13e. Henke och jag träffades fredagen den 13e. Juli 2007.
Då var vi fulla och glada. Solen sken och jag fick faktiskt färg i ansiktet och på axlarna.
Vi träffades på vägen till festivalområdet, Henke kom med oanständiga förslag och jag trodde han skämtade men ändå "skämtade" jag med.

Vi gick och såg Dark Tranquility i kanske 10 min, sen gick vi, efter om och men, till hans tält. Där hände saker som är opassande för mig att skriva om så vi skippar det.
Sen någon timme senare undrade Agnes var jag var så jag promenerade i väg till henne, i hopp om att aldrig mer träffa Henke. Uppenbarligen träffades vi ju igen men det är jag glad för.

Så kort sagt, jag gillar Fredagen den 13e.
Dagen efter kvällen före

1 kommentar:

Anonym sa...

sv: att handla för 404:- på apoteket kallar jag för storhandel. Piller, kapslar och salva. Jäkla klåda. Men jag behöver köpa en liten salva till, men det får bli en annan dag för nu har jag under 20:- på kortet.

Ja, jag hoppas han tar tåget. Annars kommer jag bli riktigt ledsen och besviken på att han inte gjorde det.

Kram på dig!