Besokare

tisdag 10 februari 2009

Tillbaka

Nu är jag hemma i Karlskrona igen. Lite tråkigt, men känns bra också.
Familjen var jättetrevlig och allting var bra men jag insåg att jag inte skulle klara av att stanna där i ett helt år. Ett halvår eller så hade nog funkat men ett helt år tror jag hade blivit för svårt för mig. Så jag sa som det var till S&S och dom förstod men grejen var att dom ville ha en Au Pair för ett helt år. Det visste jag. Så nu är jag hemma igen. Är glad, det var en fantastisk upplevelse och jag kanske åker och jobbar med något annat i England om några år. Just nu vill jag bara vara här.

Gårdagen var förövrigt lagom hektisk, åkte från Exeter vid halv 7, var på Heathrow 10 och hade några timmars dödtid där. Var lagom trött så när jag väl kom på planet vid kvart i 2 somnade jag. Var i Köpenhamn klockan 17 efter två timmars flyg. Hoppade på tåget och hamnade i Karlskrona halv 10 på kvällen. Då var jag och Henke bara..bara kära. Jag har saknat honom. Och han hade städat vårt sovrum. Vi hade tydligen ett golv under all skit.

Idag har det varit att packa upp. Har lite kvar. Borde göra det snart. I kväll blir det väl att se på Scrubs och Pirates of dark water eller något sådant. Hah. Skönt liv

Och nu vill jag ha besök av vänner! Jag vet att det är dyrt att ta sig hit, men snälla! Någon gång?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Självklart någon gång, men inte just nu. När Joacim hittar ett jobb så blir allt bättre. Kram på dig!!

Anonym sa...

Jag vill men har inte råd :( Jag kan fixa praktik plats i karlskrona och bo i erat gästrum i fyra veckor? xD