Besokare

lördag 7 februari 2009

Lördag

Har varit en lugn dag idag. Varit ute på stan och handlat lite. Blev en bok och en film.
Ikväll ska jag vara barnvakt tror jag. Vi har inte pratat något om det sen i måndags men jag antar att det fortfarande är så. Är ju lugnt iallafall eftersom pojkarna redan sover.

Har fortfarande inte pratat med S&S om hur jag känner för jobbet men får försöka se till att göra det imorgon.

Just nu sitter jag och kollar på Johnny English. Borde fixa middag snart. Hade varit fint om KFC körde ut maten. Hah.
Vid 9tiden börjar Forrest Gump på någon kanal. Ska nog se den då. Vet inte hur många gånger jag sett den men den är lite charmig.

2 kommentarer:

Anonym sa...

I Sverige visades det melodifestivalen på tv. men du missade inget. dåliga låtar som du säkert kan se på youtube och dålig programledare. Usch. Hoppas du har det bra sötis! Kraaaaaam

Anonym sa...

Haha jag kollade också på Johnny English me familjen igår ^^