Besokare

tisdag 21 oktober 2008

Bokrecension

Fan det känns som jag har kört fast. Lyckas inte alls komma på något bra. Så nu är det väl lika bra att ta en paus. Kan ju städa lite en stund istället. Otroligt kul dag detta är. Hah.

Känns så satans drygt att jag inte alls vet vad jag vill med livet. När är det liksom mening att man ska komma på det egentligen? Känns som det är dags snart. Alla andra kompisar jag har i min ålder verkar ju veta. En vill jobba med barn, en annan med grafisk design, en tredje vet väl inte helt säkert men han spelar poker och reser runt i världen så länge. Jag sitter i Karlskrona och spelar tvspel/städar/kollar tv/sover/pluggar hela dagarna. Jag har inte en enda jävla vän i den här stan. För det vill jag inte nödvändigtvis flytta härifrån men det vore ju kul att ha något som jag kan vara nöjd med.

Gnällgnällgnäll

1 kommentar:

Anonym sa...

Du kanske behöver ett tag av allt "onödigt" (läs underbart). Sen kommer du nog få en uppenbarelse om något :)
Sätt dig och titta i kurs-/programkataloger. Du kanske hittar något du inte tänkt på finns. :)

Vad är det för bok du läser/läst?

Kramar!!