Besokare

söndag 12 oktober 2008

Kväll

Henke kollar på film och jag har tråkigt. Försöker också bestämma mig hur jag ska göra med skolan. Kan ju vara bra att få godkänt i Svenska iallafall. Blä.

Förövrigt har jag sträckt nacken. Alltid lika kul. Visserligen är det inte så illa som det var för en herrans massa år sedan på ju-jutsulägret. Det var tider det. Sofie och jag var lika seriösa som småbarn i en leksaksbutik. Man kanske skulle börja på jutsu igen. Fast frågan är om det är lika kul utan Sofie.

Festligt förresten hur jag hela tiden får nya idéer om framtiden. Ena sekunden planerar jag att sticka till London direkt efter nyår, sekunden efter funderar jag på var jag ska skaffa gymkort här i staden. Menmen. Den som lever får se var jag hamnar någonstans.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du kan hamna här hemma hos mig! ^^

Anonym sa...

Som gammal och klok, hm!: Det är alltid bra att slutföra studier. Du kanske vill söka till högskola om fem år, och då är det ju skönt att ha betygen klara. Belöna dig med en resa till London när du är klar med plugget.
När man vill för mycket saker samtidigt blir det oftast bara "pannkaka" av allt. Been there, done that! Och, vad blev det av mig: En Pudelägare i Grillby. Kan det kanske avskräcka? Kram Lena