Besokare

måndag 6 oktober 2008

Gamla tider

Charmigt när man hittar gamla inlägg man skrivit på andra sidor. Hittade ett sånt som jag skrev för 2 år sen exakt. Tur att jag inte använde punkter alldeles för mycket. Sen var det ju en del stavfel. Jag tror min grammatik har blivit bättre i dessa dagar. Hoppas på det.

Daterat: Fredagen den 6:e oktober 2006 kl 17:37

så jävla snygg rumpa! vem jag pratar om? lärarkandidaten i mediegrejsämnet... ahh.. han är het.. o han viskade i mitt öra.. jag vart alldeles varm..hihi..:P

Du är patetisk.. shit.. sorglig..

Kvällen verkar bli kul trots allt..:) Ska ut med Adam o hans Gang som han själv sa...:P hehe

hade Kevin i knät idag.. han vägde ju ingenting! iofs har jag inte så många andra killar o jäföra med men ändå.. han matade mig med gurka..haha..

Anton och Ludde är mina bitchar..haha!

om lite mer än en vecka drar mamma o pappa till usa.. jag måste komma på vad jag vill ha därifrån.. mer än nya fantasmaker o dom där jellybeans med 40 olika smaker.. bl.a popcorn med smörsmak o dr.pepper (fyfan), o vanilj och..jaa.. de var ju som sagt 40 smaker..hehe..:D

Jag undrar förresten vem jag ansåg vara patetisk.

Inga kommentarer: