Besokare

onsdag 15 oktober 2008

Olivat på landet

Jahaja. Här var det tråkigt. Mamma jobbar, pappa sover, Karin i skolan, min bror har jag inte sett alls under den tiden jag varit här. Familjens nya tillskott sitter inne på sitt rum och spelar wow eller sover skulle jag gissa på.
Men det är ju ändå lite komiskt att jag tycker att jag har det tråkigare här än vad jag har det hemma i Karlskrona. Enda skillnaden är väl att där är jag ensam. Hm. Jaja.

Var till min gudmor med familj igår, hennes man fyllde år. Min bonuskusin blir bara sötare och sötare och jag fick en kram av henne. Helt otroligt. Sist när jag såg henne på min student så grät hon ju bara jag rörde vid henne.

Får se vad som händer idag. Ska maila min studievägledare och säga att jag kommer imorgon och på fredag om det går bra. Sen ska jag väl plugga. Och ta det lugnt. Jossan fyller ju 16 eller något sånt så ska gratulera henne också. Blir en lång dag.

Inga kommentarer: