Besokare

söndag 26 oktober 2008

Tvätt

Fan vad segt det är att tvätta. Allra helst när man blir tvungen att börja med tvätten en timme senare pga att killen som tvätta innan oss är bakfull så han glömde bort att hans tvättid var slut. Därför man inte ska tvätta på morgontiden.

Vi har hunnit storhandla idag iallafall. Vi ska äta tacos ikväll och eftersom syster är dryg och inte äter kött så har vi kycklingfärs. Blir spännande att se hur de blir. Har börjat få panik förövrigt med vad jag ska roa Karin med. Jag tror inte att hon kommer vilja städa åt oss. Man får väl sätta henne framför tv:n så hon blir nöjd. Och så får hon hjälpa mig med att baka bullar. Gör jag det själv blir dom alltid så hemska men får jag hjälp brukar det gå bra. För det mesta.

Någon som vill ha en katt förresten? Snart slänger jag ut odjuret på balkongen.

Ner i tvättstugan igen.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag ta katten! Jag behöver sällskap!