Besokare

lördag 4 oktober 2008

Just det

Nu har jag shoppat kläder för första gången på evigheters evigheter. Och som alltid ger provrummen mig livsångest och panik och jag avskyr hela världen. Fan vad jag är tacksam över att jag inte är sån som går och provar/köper kläder minst en gång i veckan. Hade jag varit en sån människa hade jag antagligen tagit livet av mig för länge sedan. Nu har jag iallafall ett par nya jeans så då behöver jag inte köpa något nytt par på en sisådär tre månader. Sådan lycka. Det enda som jag finner roande att göra när jag shoppar det är väl att prova skor. Fötterna kan man lita på. Dom växer inte längre. Dom blir varken större eller mindre. Tur är väl det.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Håller helt enkelt med dig! Fast om du nu hade shoppat minst en gång i veckan hade du nog inte haft sådana problem. Du är vacker och jag saknar dig.

Anonym sa...

Blö. Jag avskyr att testa byxor.. :/