Besokare

lördag 11 oktober 2008

Ladies Night

Igår var den stora kvällen. Just nu är jag trött som jagvetintevad. Henke är på elgiganten eller något sånt. Mamma åkte med tåget 10 i 7 imorse. Jaja.

Det var förbannat kul igår. Maten var spännande/god. Det var typ musslor, hummer, kräftor, räkor och krabba. Krabban var lite småläskig att äta men det gick bra. Underhållningen innan den riktiga showen var också kul. Den riktiga showen var grym. Både Henrik Hjelt och Martin Stenmark var ju kul att se men det kändes bra jävla grymt att få se Peter Stormare på riktigt. Dock strippade han ju inte av sig alla kläder som i Stockholm men det gör nog ingenting. Jag skrattar ju ändå bara så fort jag ser nakna killar. Inte mitt fel att dom ser komiska ut. Men hursom, showen var värd alla pengar jag la på den, mamma hade också kul och jag är bra nöjd.

Idag ska vi städa sovrummet, eventuellt köpa svindyr jacka till Henke och ikväll blir det fotboll. Helt okej Lördag.

Inga kommentarer: