Besokare

lördag 18 oktober 2008

Helg

Lördag. Mina syskon sitter i soffan och fnissar åt något program på Discovery Channel. Det är lite charmigt. Bror kom hem hit igår så nu är hela syskonskaran hemma och extrabarnet är på lan.

Hade grymt kul igår, var så länge sen vi alla träffades sådär. Visserligen var det ju inte alla som vi var förut men det var vi som fortfarande har någorlunda kontakt med varandra. Eller hur man nu ska säga. Vi såg på en film och allt jag kan fundera på är hur fan vi kunde tycka att den var så bra när vi var små. Hursom, vi får göra om det igen nästa gång jag är här uppe såvida inte Rasmus stuckit till Nya Zeeland då. Fan vad jag blir avundsjuk på honom.

Idag ska jag och mamma in till Enköping igen. Inte för att jag riktigt vet vad vi ska göra där men bättre än att sitta här vid datorn. Sådeså

Inga kommentarer: