Besokare

söndag 12 oktober 2008

Pigg söndag!

Tjohopp tjohej idag är jag pigg. För ovanlighetens skull. Sov ovanligt bra inatt trots konstiga drömmar. Sen istället för att strunta i frukosten imorse (så som jag gärna gör) så gick jag till affären och köpte bröd och sån där ost. Philadelphia. Filadelifia. Philadelpia. Hur fan den nu stavas. Så det är väl kanske därför jag är så pigg. För att jag åt frukost. Borde göra det oftare.

Har börjat använda wii-fit grejen nu också. Spännande sak. Så har satt ett mål att gå ner i vikt till om tre månader. Får se hur det går med det.

Förövrigt var Henke tydligen inte sur på mig igår. Uppenbarligen är det jag som tolkar fel när han bara försvinner ifrån mig på stan och sen inte pratar med mig när jag kommer hem. Hur kunde jag tolka det som att han var sur? Hah! Han beter sig ju nästan som mig ibland.

Idag kommer Henkes bror med flickvän och någon av ungarna hit. Kul med annat sällskap än Henke för ovanlighetens skull. Visserligen var ju mamma här men hon är ju min familj så hon räknas på ett annat sätt.

Nu ska jag dricka koffein och glo tv!

Inga kommentarer: