Besokare

söndag 19 oktober 2008

Inget dop

Orkade inte gå på dop. Har inte direkt kläder för det, så då kändes det bättre att få sova en timme extra.

Funderar på att försöka få ihop en bokrecension idag, fast det är så satans drygt att det inte är lika simpla krav som när man gick på lågstadiet. Typ: "Jag ger boken 3 stjärnor. Den handlar om Herr och Fru Slusk som är äckliga. Den var lättläst. Den tog mig 15 minuter att läsa."
Nuförtiden ska man citera, referera och allt jävla möjligt. Kul. Men det ska väl gå bra ändå hoppas jag.

Funderar på att ringa Henke och se ifall jag väcker honom. Han skulle ta "några öl" igår med sina kompisar. Och han trodde inte att dom skulle gå ut. Min (fördomsfulla) gissning är att han tog många öl, blev skapligt full och gjorde av med pengar på krogen. Undrar om jag har rätt. Hah.

Min bror lyssnar på musik som ger mig huvudvärk så jag antar att jag kan gå och packa istället.

Inga kommentarer: