Besokare

fredag 24 oktober 2008

Pizza

Seg dag och det stinker pizza här. Det är så jag mår illa. Usch.

Har inte gjort så mycket idag, skrivit lite svenska. Tänkte städa men var för lat så det får göras imorgon eftersom Karin kommer hit på söndag. Så blir spännande och se hur systrarna Pettersson klarar av att umgås utan mamma som hindrar oss när vi börjar slåss. Hah.
Har tvättid på söndag också. En jävla massa som behöver tvättas så frågan är vad man ska prioritera. Henke kommer ju vara hos sin bror ett tag då också så då kommer jag ju bara tvätta mina kläder antagligen. Hah.

Ibland är det kul att bo i ett lyhört hus. Ett par av grannarna har bråkat en jävla massa idag så jag har hört skrik och smäll i dörrar och jag vet inte vad. Tur att det inte bara är jag och Henke som står för livet här i huset.

Nej, dags att slänga pizzan innan jag spyr.

Inga kommentarer: