Besokare

onsdag 8 oktober 2008

Vanligt gnäll

Har precis sett första avsnittet av Desperate Housewives, säsong 5. Var så jävla värdelöst översatt så jag nästan känner att jag lika gärna kunde väntat till de går på tv. Kanske gör så med nästa avsnitt. Det lär ju inte dröja alltför länge tills säsong 5 börjar sändas i Sverige.

Har inte hunnit städa något heller. Duktig Matilda. Kommer sluta med att jag panikstädar hela dagen imorgon och kommer Henke hem för sent kommer jag döda honom. Det blir nog bra detta. Känns bara irriterande att mamma jämt har rätt och jag fel. Vet inte hur många gånger jag sagt till henne att så fort jag får en stor, egen lägenhet så kommer den vara så fin så. Men icke. Jag har inte det där husliga i mina gener. Jag ser inte röran förrens det går helt jävla överstyr så att man helt enkelt inte har ork till att städa något alls. Satan vad jag blir trött på mig själv.

Förövrigt tycker Henke att kvaliteten på min blogg har börjat sjunka. Känns spännande eftersom jag inte visste att jag hade någon kvalitet alls här. Hah!

Annars så tycker jag också att det borde finnas krisgrupper för oss som tar studenten (eller vad man ska kalla mitt misslyckade ig-avslut i skolan) och inte har något jobb. Jag får bara ångest för jag vet fan inte alls vad jag vill med livet just nu och det blir inte bättre av att jag går hemma och gör ingenting alls. Ska jag sticka till London om det går efter nyår? Vad händer då med Henke och mig. Hur länge vill jag stanna där då?
Nej..fan vad jag blir trött på allt. Det enda jag tror jag vet att jag vill är att bli hudterapeut. Men det kostar ju skapligt mycket och jag vill inte ta studielån.

KUL LIV!

Inga kommentarer: