Besokare

måndag 20 oktober 2008

Massor

Tillbaka i Karlskrona nu. Känns som att jag har 170 grejer att göra idag fast det i själva verket bara är två, tre stora grejer. Gå på telefonintervjutjosan, plugga och om jag hinner så ska jag städa sovrummet.

Mina skor som jag har köpt har kommit också så sanningens ögonblick idag blir väl när jag prövar dem. Vad fan händer om dem är för små? Bra fråga det.

Förövrigt fyller bror idag också. Ska nog gratta honom genom att skicka mitt kontonummer. Hah. Nej.. men fan. Han blir 22 år. Känns som det var nyss han typ blev 13, 15, 18.. Läskigt hur snabbt tiden går.

Just fan. Jag ska på sminkrådgivning också. Det hade jag ju nästan glömt. Kul.

Nej, dags att gå.

2 kommentarer:

Kickelina sa...

hoppas verkligen du haft en bra dag och att du hann allt du skulle. Kram på dig gumman, det var trevligt att få låna dig i nästan en vecka.

Anonym sa...

Är skorna för små så lägger du upp dem på tradera igen!
:)