Besokare

onsdag 10 december 2008

Gammalt

4 år sedan. Jag undrar varför jag kände mig gammal pga det kolsyrade vattnet.

Skolaaaaaaaa....
Daterat: Fredagen den 10:e december 2004 kl 11:34



Japp..de är så de är lixom...Har NO/Teknik nu men ingenting att göra..kan ju alltid berätta om livet och hur de går.. Har inte gjort så mycket kul de senaste dagarna.. I Onsdas så gjorde vi nog inget speciellt.. Jag o emma åkte in till stan efter skolan.. Gick till Lidl där jag köpte kolsyrat vatten (fan vad jag känner mig gammal) Sen gick vi över kunskapsskolans skolgård å skrattade lite åt dom knäppa människorna som var där..vi såg folk som gått i fjärdhudraskolan tidigare.. Sen så gick vi ner mot centrum å utanför posten så såg jag simons bil där stefhan satt o fjantade sig...Så då stod jag o tjafsa lite med honom medans emma lyssnade..sen så fick emma syn på simon o kom fram till att han verkligen borde raka sig..å de tycker jag med...han e inte alls lika snygg som han var förut..tragiskt ju..ssnart blir ju till och med jag snyggare än honom om det e möjligt...borde fan fötts som kille för då skulle jag nog kunnat vara snygg... men livet är orättvist.. Aja...emma o jag lämnade simon o Stefhan o gick ner på stan då...jag satt mest uteanför paus å väntade på några människor som aldrig kom å emma sprang å köpte julklapp åt viktor.. Sen så gjorde vi väl inget..jag gick till St:Ilian o la mig o sov utanför dojon där.. Sen så började barnträningen...Systern o den lille andra gulbältaren var riktigt duktiga tycker jag.. Sen hade jag träning men tyvär så kom ju inte sofie så jag satt bara å sa åt Simon å Marcus vad dom skulle göra...inte så kul...jaja... sen hände väl inget mer i onsdas..åkte hem o hade tråkigt bara..
Igår så hade jag tyskaprov iaf..skittråkigt...men överlevde iaf..tror jag kan ha klarat de.. sen så hände inget typ... Dom som jag brukar umgås med var jag med...å vi hade kul.. Sen efter lunchen så hade vi idrott..å då spelade vi fotboll...de var faktiskt riktigt kul...trots att jag hade satans ont i knät så sprang jag rätt mycket otroligt nog..trots min kassa kondition..jaa.. sen gjorde jag inget mer kul igår...gick hem o la mig o sov en stund... satt framför tv:n å datorn..sen så..jaa..inget...Yoyo ringde vid 22.30 men jag hade nästan somnat så vi pratade inget..
Idag har de inte hänt ngt kul ’än så länge..men på lunchen får vi chokladpudding..hehe...gott.. jaa...blää

pusspuss

1 kommentar:

Anonym sa...

"Sen gick vi över kunskapsskolans skolgård å skrattade lite åt dom knäppa människorna som var där.."

Hehe.

Jag önskar att jag skulle ha åkt till dig på födelsedag nu, så att du slapp vara ensam!! Jag är ensam nu på 4års-dagen, men det har jag valt själv.... Jag valde att han skulle vara här mån-ons eftersom jag var ledig då. För idag har jag en (kanske två, beror på hur mina ögon mår sen. Det är någon film vi ska se på bio) lektion och imorrn har jag heldag. Och eftersom han ska på den jävla julfesten den 13e så skulle han ju behövt åka tidigt. Igår var han på etetarnas julshow. Inget av dem ville han offra för mig :(
Depp idag, om du inte hör det.
Kram på dig...!