Besokare

tisdag 16 december 2008

Gammalt

5 år sen jag skulle på Sagan om Konungens återkomst. Känns som jag inte var så tacksam över Anders sällskap. Dåligt av mig. Sorgligt att se hur dåligt självförtroende jag hade förresten. Tur att det har ändrats.



jaha..snart ska man på bio dåå...
Tis 16 dec 2003 19:44
Okej...då sitter man här i Enköping då...väntar på att man snart ska gå på premiären av konungens återkomst..men varför gör jag de egentlien..jag har ju inte ens någon riktig kompis att gå med..jag går med min brorsas polare..men va fan..spelar de nån roll egentligen?? man kan väl gå på bio med någon även fast man blir galen på personen och han är ens brorsas polare...eller hur..

förresten..nu när jag ändå är igång å skriver.. idag kom min mentor till mig i skolan och frågade..”hur mår du egentligen matilda?? du verkar inte ha mått så bra på sista tiden...” va fan!! Jag har aldrig mått bra känns de som.. ibland får jag några illusioner om att jag mår bra och är äslkad..men mår jag bra?? är jag älskad??

1 kommentar:

Anonym sa...

Svarar kanske fem år för sent, men du är mycket älskad <3

Mår du bättre nu?