Besokare

söndag 7 december 2008

igår

Kvällen igår var trevlig. Visserligen var det lite tråkigt att vara ensam tjej med 6-7 killar men det var okej. Det är väl nästan så att jag föredrar det framför att umgås med 6-7 tjejer. Men så har det alltid varit. Det är lättare att umgås med killar än tjejer men det är också roligt om man känner killarna lite bättre än vad jag kände dem som var här igår. Det blev iallafall en massa snack, tv-spelande och tv-tittande. Kanske inte en höjdarfest sådär men det funkade. Tycker jag.

Hursom, vid 1-tiden gick vi ut och sen urartade det. Så man får se vad som händer nu. Just nu pratar vi inte med varandra iallafall. Det är så satans jobbigt. Inte riktigt vad jag planerat för helgen heller.

1 kommentar:

Anonym sa...

Killar är MYCKET lättare att umgås med!!!

Gillade han klockan? Jag pratade om den hemma. Om Henke säger att den funkar sen när han testat den ett tag, så kanske jag ska testa också,....