Besokare

söndag 14 december 2008

Söndag

Är äckligt trött. Har dessutom sovit en timme alldeles nyss så nu lär jag ju knappast somna i vettig tid ikväll. Återigen vänder jag på dygnet. Borde inte vara så destruktiv mot mig själv. Jaja.

Måste ställa mig och laga mat snart. Blir spagetti och köttfärssås. Var så länge sen vi åt det och Henke har tjatat om det i över en vecka nu så det är väl dags att vi äter det. Haha.
Annars har dagen varit lugn. Kom inte upp ur sängen förrens vid 11-tiden, planen var att gå upp tidigare men jag har sovit dåligt inatt. Vi har varit lite hurtiga dessutom och promenerat bort till Willys för att handla där istället för Ica. Willys är ju billigare sen behöver väl jag all motion jag kan få. Hah

Kvällen blir nog lugn, Henke ska jobba åt sin bror och jag tänkte försöka skicka iväg lite jobbansökningar. Får hoppas det händer något på den fronten snart annars blir jag helt psyksjuk. Får väl i värsta fall bara söka praktiktjänst eller någonting sådant medans jag söker riktigt jobb.

Jag vill ha framtid nu! Haha!

Inga kommentarer: