Besokare

torsdag 4 december 2008

Inga hål

Jag hade visst inte hål i tänderna. Men jag fick en tid till hos tandhygienisten bara för att jag ska lära mig att ta hand om tänderna nu när jag behöver betala för dem. Woho

Annars har vi fått ett spännande meddelande idag om att det är för stökigt här i huset. En av punkterna var "Gapande och skrikande från lägenhet mellan kille och tjej". Det kan mycket väl syfta på mig och Henke. Men likväl kan det vara några av de andra paren. För vi är inte ensamma om att skrika. Och eftersom det stod mellan kille och tjej så tror jag inte på att det är vi. För här är det bara jag som skriker. Hah. Annars är det rätt komiskt att vår granne är skyldig till mer än hälften av punkterna på listan. Undrar om han börjar sköta sig nu..

Nej, ner i tvättstugan nu. Blä

Inga kommentarer: