Besokare

onsdag 10 december 2008

Gnäll

Kul. Nästa vecka fyller jag år. På en torsdag. Det betyder att Henke jobbar. Vilket i sin tur betyder att jag kommer sitta helt själv här hemma hela dagen bara för att jag inte har några vänner eller ett jobb här. Kul födelsedag.

Veckan efter är det julafton. Då kommer Henke och jag sitta ensamma hemma eftersom hans mamma jobbar så det blir inget firande där, och Henkes pappa ska till Henkes syster i Malmö. Min familj kommer fira där uppe. Alltså kommer Henke och jag antagligen sitta här hemma, jag kommer vara grinig för att inget är som det borde vara. Julmat är inte värt att laga till två personer.

Nu är jag bara negativ och grinig. Men det var mycket roligare när man var yngre. Då hade jag ju iallafall en skola att gå till på födelsedagen.

Blaha

Nu ska jag diska.

1 kommentar:

Anonym sa...

Men varför åker du/ni då inte upp till Jul? :O Vi ska festa när du kommer hem, vi firar våra födelsedagar då! :)