Besokare

onsdag 31 december 2008

Nyårsafton

Jösses vad fort det här året har gått. Jag har tagit studenten och flyttat ner till Karlskrona. Allt har inte blivit riktigt som jag tänkt mig men jag börjar inse att man får göra en del själv för att få sina drömmar uppfyllda. Jag är skapligt nöjd med året, skolan kunde jag skött mig bra mycket bättre i men samtidigt är det ju inte bara i år det gäller där.
Får hoppas på att 2009 blir ett bra år iallafall. Ett år där jag kan känna mig stolt över mig själv när det tar slut. Även om tiden går ruskigt snabbt.

Ikväll kommer vi ta det lugnt iallafall. Jag är inte sugen på att festa och Henke har inte sagt något om det direkt heller. Hans pappa och Dora kommer hit om lite mer än en timme så ska vi laga mat och umgås med dem. Sen blir det väl fyrverkerier och sånt också. Det blir nog bra.

På Fredag ska jag förövrigt hem till föräldrarna. Wiho.

Gott Nytt År!

1 kommentar:

Anonym sa...

låtdu haft ett bra år :)