Besokare

lördag 6 december 2008

Henke 24 år

Henke fyller år idag. 24 år gammal blir han. Han ligger och sover just nu, men han har fått present. Sleeptracker pro klocka. Den är han glad för. Tror jag..

Inatt var det massa brandbilar här utanför. Tydligen hade det kommit in larm om att det brann i huset. Det gjorde det inte. Så det var brandmän och poliser överallt. Men står ingenting på BLT:s hemsida om det. Kanske kommer senare. Lite spännande var det iallafall. Hah

Inatt måste jag gjort saker i sömnen. Hade min byrålåda med underkläder utdragen igår när jag la mig eftersom jag lagt ner en massa ren tvätt där i och när jag vaknade imorse så hade jag i princip all den tvätten vid huvudkudden. Jag har inget minne av att jag lagt sakerna där så jag måste gjort det i sömnen. Läskigt.

Nu ska jag städa och baka ut pepparkakor tills vi får besök senare i eftermiddag!

Inga kommentarer: