Besokare

onsdag 3 december 2008

Tidigt

Jävlar vad effektiv jag känner mig idag. Klockan är knappt 10 och jag är vaken, påklädd, har ätit frukost och tränat. Inte så vanligt direkt. Kanske borde lägga mig innan 12 lite oftare så att jag kommer upp så här mycket tidigare. Kanske inte är jättetidigt om man jämför med andra människor men för mig så är det ju faktiskt tidigt om man jämför med det senaste halvåret. Om lite mindre än 2 veckor har jag bott härnere i exakt ett halvår. Börjar bli van vid det nu också. Skrämmande. Nu vill jag ha ett jobb, fast det känns ju lagom omöjligt det också. Blä.

Jaja, idag ska jag baka lussebullar. Första gången jag gör det själv så blir spännande att se hur dem blir. Antagligen kommer jag få panik och ringa mamma varannan minut. Hah

1 kommentar:

Anonym sa...

sv: Ja, jag funderade på att bojkotta dem på coop Nära i alla fall. Men det vore ju väldigt dumt att göra det innan man fått bevisat att jag hade rätt (för då kan det ju se ut som att jag faktiskt tog pengarna). Jag skrev även i mailet (jättelångt mail) till coop att jag funderade på att byta affär. Idag fick jag svar där de undrade vilken av coop nära affärerna detta hände, då det finns 3st i Norrköping.